Salgsfremmere

ManpowerGroup er ledende på salgsfremming i Norge. Vi leverer våre tjenester nasjonalt og er representert over hele landet.

Vi har i dag 430 fast ansatte spesialister på salg og merchandising, som alle har gjennomgått ManpowerGroups ISO-sertifiserte rekrutterings- og opplæringssystem. Våre salgsfremmere jobber hver dag ute i butikker på oppdrag for våre kunder, under ledelse av våre distriktssjefer og områdeansvarlige.

ManpowerGroup Solutions Retail (MGS Retail) kan tilby kvalitet og fleksibilitet, enten gjennom ad-hoc eller faste ruter. Gjennom ManpowerGroup er vi tilstede på over 20 kontorer i hele Norge.

 

Hva innebærer salgsfremming?

Salgsfremming er et begrep innen markedsføring som referer til metoder som brukes for å støtte, opprettholde og videreutvikle ulike former for kommersiell virksomhet. En salgsfremmer ansettes for å stimulere salget av varer eller tjenester

Hovedoppgaven til en salgsfremmer er salg, varepåfylling, ordreopptak, sortimentsjekk, nyhetsetablering og kampanjesalg.

 

Vareplassering

Våre salgsfremmere hjelper deg med å gjennomføre vareplassering i din butikk, slik at du sikrer riktig plassering og sortiment. Vi har lang erfaring med vareplassering og sørger for en rask og effektiv prosess, slik at du kan gå raskt tilbake til å gjøre det du er best – selge produktene dine.

For at du skal få god oversikt over det som er blitt gjort, rapporterer våre medarbeidere fortløpende. Dermed vil du til enhver tid vite hvor i prosjektet vi ligger i forhold til planlagt sluttføring. Dette gjør våre kunder i stand til å gi tilbakemelding til kategoriansvarlig i kjeden om fremdrift og at prosjektet er under god kontroll.

 

Nyhetslansering og etablering

Når det kommer nye produkter til butikken, krever det rask hylledistribusjon for å vise at produktet er av verdi. MGS Retail hjelper din bedrift med innsalg og etablering i hylle ut i fra deres behov. For at dette skal gå mest mulig effektivt, får våre salgsfremmere grundig opplæring av firma og produkter før oppstart i butikk.

Våre salgsfremmere har lang erfaring med å sette opp egne dedikerte lanserings- og etableringsteam. Gjennom live rapportering kan vi avdekke avvik raskt og effektivt, noe som gjør ferdigstillingen raskest mulig for deg slik at kunden kan kjøpe produktet.

 

Skreddersydde løsninger

Vårt fokus er å tilpasse oss kundens ønsker for oppfølging gjennom skreddersydde løsninger. Vi kan tilby eierskap til reiseruter og besøksmønster, høy fleksibilitet og full innsikt i arbeidet underveis i prosessen.

For å sikre forutsigbar leveranse av våre salgsfremmere har vi en rekke systemer og systemer som ligger til bunn i alt vi gjør. MGS Retail tilbringer mer enn 250 000 timer hvert år i butikk med skreddersydde Enterprise- og Ad-hoc oppdrag for kunder som Tradeway, COOP, Kraft Foods, Maarud, ICA og SCA.

 

En del av ManpowerGroup

ManpowerGroup Solutions er en del av ManpowerGroup. Det betyr at våre salgsfremmere er en del av et stort og internasjonalt nettverk, med kontorer i over 80 land. I norden har vi etablert samarbeid i nabolandene, noe som gir oss muligheten til å tilrettelegge for avtaler og samarbeid på tvers av landegrensene.

Manpower har konsulenter med mange års erfaring og stor kunnskap om salg, service og varehandel. Vi skaffer medarbeidere, inkludert salgsfremmere, som tilfredstiller alle krav til fleksibilitet, bakgrunn og kompetanse. Det gjør at vi kan finne den beste løsningen for din virksomhet. Dermed blir veien til målet langt kortere for din bedrift.

Har du behov for salgsfremmere til din bedrift? Ta kontakt med oss for å finne ut hvordan vi kan hjelpe deg.